نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

کارشکنی آمریکا این‌بار در والیبال | تیم ملی با ۱۲ بازیکن و بدون سرمربی!

  • کد خبر: ۱۷۱۹۵۰
  • ۰۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۶
کارشکنی آمریکا این‌بار در والیبال | تیم ملی با ۱۲ بازیکن و بدون سرمربی!
هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳ در حالی تا چهار روز دیگر آغاز خواهد شد که به دلیل کارشکنی‌ آمریکایی‌ها تیم ایران در حال حاضر بدون سرمربی و تنها با ۱۲ بازیکن می‌تواند از فرانکفورت راهی آناهایم شود.

به گزارش شهرآرانیوز، پس از مکاتبات و مذاکرات متعدد فدراسیون والیبال ایران، پیگیری‌های فدراسیون جهانی والیبال و فدراسیون والیبال آمریکا با وجود تعطیلی سفارت این کشور در آنکارا، پاسپورت‌های اعضای تیم ملی والیبال ایران صبح امروز (جمعه) برای صدور روادید آمریکا به سفارت این کشور در آنکارا تحویل داده شد که پس از انجام بررسی‌های لازم برای ۱۲ بازیکن روادید صادر شد.

مرتضی شریفی، مهدی جلوه، علی رمضانی، علی حاجی‌پور، بردیا سعادت، سیدمحمد موسوی، جواد کریمی، حسین خانزاده، امیرحسین اسفندیار، آرمین افشین‌فر، محمدرضا موذن و محمدرضا حضرت‌پور بازیکنانی هستند که روادید آمریکا برای آن‌ها صادر شده است. همچنین برای اعضای کادر فنی تنها برای علیرضا طلوع‌کیان و اکبر محمدی روادید صادر شده است.

سفارت آمریکا در آنکارا اعلام کرده است که روادید محمود افشاردوست، محمدطاهر وادی، حمزه فتحی، امین اسماعیل‌نژاد، نیما ده‌پناه و آرمان صالحی برگشت خورد است و پروسه روادید بهروز عطایی، مصطفی کارخانه، حسین خوریانی، محمد، ولی زاده و شهروز همایونفرمنش نیز هنوز کامل نشده است و صبح روز دوشنبه مجدداً پاسپورت این افراد به سفارت آمریکا در آنکارا تحویل داده می‌شود.

بر این اساس پنج نفر ریجکت شده فردا فرانکفورت را به مقصد تهران ترک خواهند کرد و نفراتی که پروسه ویزای‌شان هنوز کامل نشده است برای تعیین تکلیف نهایی در فرانکفورت خواهند ماند.

همچنین افشین‌فر، سعادت، موذن و رمضانی فردا شب تهران را به مقصد فراکفورت ترک خواهند کرد و پس از پیوستن به تیم ملی با سایر بازیکنان راهی آناهایم خواهند شد.

لازم به ذکر است فدراسیون والیبال ایران با ارسال نامه‌ای به فدراسیون جهانی والیبال و فدراسیون والیبال آمریکا نسبت به وضعیت صدور روادید اعتراض کرد و خواستار تسریع در کامل شدن پروسه روادید دیگر اعضای اصلی تیم ملی به ویژه سرمربی تیم شد.

این در حالی است که فدراسیون جهانی والیبال چندی پیش در جلسه هیات رییسه خود نسبت به اقدام و رفتار خلاف منشور المپیک آمریکا و عدم اجرای تعهدات در جهت حمایت از تیم ملی والیبال ایران، مصوب کرد که والیبال ایران به دلیل نداشتن تیم کامل خود در هفته سوم، می‌تواند انتخاب کند که نتیجه هفته سوم لیگ ملت‌ها در امتیازات تیم ملی در رده‌بندی جهانی تأثیری نداشته باشد و اصطلاحاً فریز شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->